Webdesign

Liever leads dan mooie plaatjes?

U webresultaat wordt bepaald door de zwakste schakel in uw online ketting. Een goed converterende website is daarom van belang voor elke organisatie, tenminste als vindt dat een website moet bijdragen aan het verhogen van de omzet.

Consumenten vinden de weg naar uw website via zoekmachines, emailcampagnes, advertentiecampagnes en alles wat de marketingmedewerkers bedacht hebben. Daarna volgt de ultieme test: converteert uw website bezoekers in prospects of klanten?

In de wereld van stenen en cement, ofwel de normale winkels bij u in de stad, is dit te vergelijken met een persoon die over de winkeldrempel stapt. Er is waarschijnlijk al veel tijd, moeite en geld gestoken om deze persoon zo ver te krijgen. Er wordt veel geld betaald voor de A1 locatie, advertenties worden geplaatst in lokale en regionale media, het klantenbestand wordt regelmatig gemaild en de winkel is voorzien van een kostbaar uithangbord.

Als deze bezoeker de winkel verlaat zonder iets aangeschaft te hebben is al deze moeite in dat geval voor niets geweest. De winkel "converteert" niet. Ook in de online-wereld iProspects maakt websites die bijdragen aan het rendement van uw onderneming. Prospects zijn uw potentiële klanten, consumenten of bedrijven die geïnteresseerd zijn in uw producten. Dat ze bestaan dat wist u al. U moet ze alleen nog vinden. Het goede nieuws is dat u potentiéle klanten al actief op zoek zijn naar uw producten en diensten. En daarbij maken zij massaal gebruik van zoekmachines.